miércoles, 9 de agosto de 2023

O baile

 


Nos miramos fito-fito, me fa goyo lo que siento. Bella cosa emanan os tuyos uellos que se fica en yo, no puedo describir-lo con parabras.

Quiero que chuguemos, te'n rides, en rabio de sentir a tuya piel. M'aflairo ta tu, m'evitas, fas a risalleta.

O chuego contina, de momento... me furtas un beso. Me puya una furnada, se me meten os pels de punta, siento a tuya ulor.

Paso a mía luenga per o tuyo cuello, fas fiestetas en a mía espalda. Tornas a besar-me, a tuya luenga ye o millor arnalico de bresca que nunca no tasté.

A moniquet y cutio cutio m'espullas, pasas a tuyas mans per o mío peito, continas fendo-me besos.  Somos a saber que raixosos.

Te sacas a ropa, mientres dezaga de tú lamino o tuyo cuello unatra vez entre que pillo os tuyos peitos entre as mans mías.

Nos abrazamos, piel cuentra piel, nos ne emocionamos, tremolo preixinado lo que falta encara.

Comencipia o baile, a lo compás d'os nuestros chemecos, sisquia fuese un baile eterno.

Quiero que sigamos uno, afundir-nos chuntos dica la fin... ixe momento, que en esbotar, plegaremos en un mundo magnetico y pleno de enerchía clamau felicidat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario